Consultanta daune ASIGURARI
Auto First Class Professional ofera decontare directa cu majoritatea societatilor de asigurari, iar plata dosarului de dauna ramane in grija noastra, dumneavoastra puteti folosi masina imediat dupa ce a fost reparata.
Societatile de asigurari partenere Auto First Class Professional sunt:
- Groupama
- Allianz Tiriac
- Omniasig
- Gothaer
- Garanta
- Asirom
- Generali
- Uniqa Asigurari
- Certasig
- City Insurance
- Credit Europe
Avarii produse autovehiculelor asigurate CASCO – Pentru asiguraţii CASCO – Actele necesare deschiderii dosarului de daună:
- Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau a/al delegatului;
- Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan în timpul producerii evenimentului
- Certificatul de înmatriculare al autoturismului asigurat
- Cartea de identitate a vehicului asigurat
- Copia poliţei CASCO şi a Anexelor, respective Specificaţiilor
- Formularul de constat amiabil sau procesul verbal eliberat de Poliţie sau autorizaţia de reparaţie şi copia după declaraţia în faţa Poliţiei (după caz) sau autorizatie de la sectia de politie in raza careia s-a produs evenimentul , pentru cazurile de Vandalism
- Împuternicire pentru delegat, semnată şi ştampilată, dacă asiguratul este persoană juridică, sau împuternicire notarială, dacă asiguratul este persoană fizică.
Furturi de/din autovehiculele asigurate CASCO
Furturile de/din autovehicule se anunţă imediat la secţia de poliţie în raza căreia s-a produs furtul. Actele necesare pentru deschiderea unui dosar de daune sunt următoarele:
- Cartea de identitate / buletin de identitate a/al asiguratului sau și a/al delegatului (dacă este cazul)
- Certificatul de înmatriculare al autoturismului asigurat (în original în cazul furtului total)
- Cartea de identitate a vehiculului asigurat (în original în cazul furtului total)
- Copia poliţei CASCO şi a Anexelor, respectiv Specificaţiilor (în original în cazul furtului total)
- Adeverinţa de la poliţie care să certifice producerea furtului
- Împuternicire pentru delegat, semnată şi ştampilată, dacă asiguratul este persoană juridică, sau împuternicire notarială, dacă asiguratul este persoană fizică
- Toate rândurile de chei ale autovehiculului furat.
Avarii produse de către asiguraţii RCA
- Cartea de identitate / buletin de identitate şi permisul de conducere al şoferului autoturismului păgubit
- Cartea de identitate și certificatul de înmatriculare al vehiculului păgubit
- Copia certificatului de înmatriculare al autoturismului asigurat
- Copia cărţii de identitate / buletinului de identitate şi a permisului şoferului vinovat de producerea accidentului si chiar prezenta vinovatului la asigurare
- Copia poliţei de asigurare obligatorie RCA
- Formularul de constat amiabil sau procesul verbal eliberat de Poliţie, în original.
- Împuternicire de la păgubit pentur persoana care deschide dosarul de daună, semnată şi ştampilată, dacă păgubitul este persoană juridică, sau împuternicire notarială, dacă păgubitul este persoană fizicăÎn cazul în care evenimentul s-a produs în afara teritoriului României asiguratul este rugat să anunţe telefonic sau prin fax societatea de asigurări pentru a primi indicaţii cu privire la modul de rezolvare a cazului.
Va prezentam etapele ce trebuie parcurse in caz de Dauna Auto
- Anunţaţi imediat autorităţile competente (Poliţie, Pompieri) solicitând întocmirea actelor referitoare la cauzele şi împrejurările producerii evenimentului asigurat sau după caz, utilizaţi instrucţiunile privind constatul amiabil.
- Sunati la numarul de telefon al companiei de asigurari care va deschide dosarul de dauna si va emite o nota de constatare in baza careia se repara autovehicolul.
- Groupama: 0374-110-110, în termen de 4 zile lucrătoare de la avarie, respectiv 48 ore în caz de furt, pentru a înregistra dauna auto și a vă programa la constatare.
- Allianz Tiriac: Apeleaza Centrul de Daune
- Tel: 021.20.19.180 (1) (apelabil din reteaua Romtelecom)
- Tel: *21.20.19.18 (apelabil din reteaua Orange)
- Program: de luni pana vineri, intre orele 8:00 si 20:00
- Omniasig Call Center:
- Tel: 021.9669
- Tel: 004.021.601.15.99 pentru apeluri efectuate din strainatate.
- Program NON STOP, 24 ore pe zi, 365 zile pe an, inclusiv SAMBATA si DUMINICA
- Astra: 0800.0800.90
- Generali: 021.207.00.08
- Uniqa Asigurari: 0374 400 400 sau avizaridaune@uniqa.ro
- Asirom: 021 – 9599 (tarif normal in reteaua Romtelecom)
- Asito Kapital: 021/230.04.63,
- Certasig: 40 311 065 772
- E-mail: daunecertasig@crawco.ro
- Sediul Central CertAsig : +40 21 311 91 04
- Dupa deschiderea dosarului de dauna si obtinerea notei de constatare, Auto First Class Professional se ocupa de reparatie si de depunerea dosarului pentru decontare la societatile de asigurari, unde este posibil. Deci noi ne ocupam de tot ce mai urmeaza iar dumneavoastra primiti masina reparata impecabil.
In plus avem si cateva promotii pe care le puteti viziona putin mai jos:
Contact Rapid
Promotii Auto First Class
Facebook AutoFirstClass
Ultimele articole
-
NOU
... Geometrie roţi
Controlul si reglajul geometriei rotillor autov...Presiune anvelope
Presiunile incorecte vor reduce pata de ...
Arhive
Promotie - Avantaj Client - reparatii GRATIS

Masina se repara cu decontare de la asigurari? Noi va bonusam cu 5% din valoare.
Vezi promotiePromotie - Suportam 50 % din fransiza

Decontare directa la reparatii in service-ul nostru si sustinem 50% din fransiza
Vezi promotiePromotie - Tractare gratuita Bucuresti

Masina este nedeplasabila? Tractare gratuita in Bucuresti pentru reparatie in service-ul nostru.
Vezi promotie